Φίλη και φίλε, καλώς ήρθες στο pianistas.gr
Εδώ θα ενημερωθείς για τα μαθήματα πιάνου που παραδίδω. Επιπλέον θα βρεις βίντεο και παρτιτούρες πιάνου.

Τιμές - Προσφορα στα μαθηματα πιανου - Τώρα !

Φίλη και φίλε, καλώς ήρθες στο pianistas.gr

Τώρα  μπορείς να μάθεις στον χώρο μου στο Περιστέρι:


  • πιάνο ή αρμόνιο, 
  • κλασικό πιάνο 
  • ή σύγχρονο πιάνο 
  • τα τραγούδια που σου αρέσουν στο πιάνο 
  • ρυθμούς και piano styles ή 
  • να βελτιώσεις το επίπεδο σου.
Μάθε τώρα μοντέρνο πιάνο / αρμόνιο μόνο με  

15 ευρώ το μάθημα, διάρκειας 60 λεπτών.

Θέλεις καλύτερη τιμή ; 
Επωφελή σου της μεγάλης προσφοράς ! Δες εδώ. 

Συχνότητα μαθημάτων: Ένα μάθημα κάθε εβδομάδα.


Τα μαθήματα παραδίδονται και μέσω skype !
Το πρώτο μάθημα μέσω skype, είναι εντελώς δωρεάν ! 

Δες την προσφορά στην τιμή των online skype μαθημάτων εδώ.

Έχεις κάποια ερώτηση ;


Τηλεφώνησε μου δωρεάν από εδώ.

 Ή  τηλεφώνησε μου στο  
697 913 1059  
211 800 4590 (σταθερό)

Στείλε μου μήνυμα μέσω facebook 
Στείλε μου ένα  email

Τα μαθήματα παραδίδονται και  κατ' οίκον .


Θέλεις να λαμβάνεις στο email σου, άρθρα και δωρεάν παρτιτούρες από το pianistas.gr ;
  • Κλίκαρε εδώ >>   www.feedburner.google.com/fb/a/mailverify?uri=Pianogr για να εγγραφείς δωρεάν. Θα συμπληρώσεις το email σου. 
  • Μετά δες στα εισερχόμενα email σου, την εγγραφή σου και ενεργοποίησε την.
Αν βρήκες αυτό που ήθελες και θέλεις να στηρίξεις το pianistas.gr μπορείς 
να το κάνεις με μια μικρή δωρεά, μέσω  paypal  ή credit card.

κλικ:

Πρόσφατα

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...