Φίλη και φίλε, καλώς ήρθες στο pianistas.gr
Εδώ θα ενημερωθείς για τα μαθήματα πιάνου που παραδίδω. Επιπλέον θα βρεις βίντεο και παρτιτούρες πιάνου.

Pianistas.gr - Call me free - Τηλεφωνήστε μου δωρεάν !

Φίλη και φίλε,
μπορείς να μου τηλεφωνήσεις εντελώς δωρεάν στο κινητό μου τηλέφωνο με  τους εξής τρόπους: 


Μπορείς να μου τηλεφωνήσεις, κατά την διάρκεια όλης της ημέρας 
δωρεάν στο κινητό μου, από τον υπολογιστή σου, πατώντας  στο κουμπάκι του skype που βλέπεις:
Skype Me™!

Θα γίνει εκτροπή κλήσης στο κινητό μου. Εσύ δεν θα χρεωθείς τίποτα. Βεβαιώσου ότι το μικρόφωνο και τα ηχεία του υπολογιστή  σου λειτουργούν ικανοποιητικά. 




Θέλεις κάτι να ρωτήσεις ; Στείλε μου μήνυμα μέσω facebook.
Κάνε κλικ εδώ >> www.facebook.com/messages/johnkalpakis

Πρόσφατα

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...