Φίλη και φίλε, καλώς ήρθες στο pianistas.gr
Εδώ θα ενημερωθείς για τα μαθήματα πιάνου που παραδίδω. Επιπλέον θα βρεις βίντεο και παρτιτούρες πιάνου.

Μαθήματα πιάνου στο Περιστέρι. Έλα με το μετρό ! Piano lessons in Peristeri



Φίλη και φίλε, καλώς ήρθες στο pianistas.gr

Oνομάζομαι  Γιάννης Καλπακής,  είμαι καθηγητής πιάνου και θα ήθελα να σε ενημερώσω ότι
τα μαθήματα πιάνου παραδίδονται και στον χώρο μου στο Περιστέρι, πλησίον του σημείου "B" που φαίνεται στον χάρτη. 
Στα 20 μόλις μέτρα υπάρχει χώρος για να παρκάρεις το αυτοκίνητο σου. Αν δεν βλέπεις τον χάρτη, κάνε κλικ εδώ.   

ΟΔΗΓΙΕΣ:
Έλα με το μετρό ! Είμαι κοντά στον σταθμό του μετρό "Ανθούπολη".

  • Στον χάρτη από πάνω βλέπεις την διαδρομή, από τον σταθμό του μετρό "Ανθούπολη" σημείο "Α", στην λεωφόρο Θηβών, ως στο χώρο των μαθημάτων μου, σημείο "Β" στην οδό Ηφαίστου. Χωρίς να χρησιμοποιήσεις άλλο μέσο μεταφοράς, μπορείς να καλύψεις την απόσταση με περπάτημα  διάρκειας περίπου 9 λεπτών.
  • Ή μπορείς  από τον σταθμό του μετρό "Ανθούπολη", σημείο "Α", να επιβιβαστείς στο τρόλεϊ  "12" ή στο λεωφορείο "Α13" και δύο στάσεις μετά να κατέβεις στη στάση Αναπαύσεως. Μετά θα περπατήσεις την οδό Λάρνακος ως την Ηφαίστου, σημείο "Β" στον χάρτη.




Πως θα έρθεις από οποιοδήποτε σημείο.
Κάνε κλικ εδώ.  Αφού σου εμφανιστεί ο χάρτης, στα αριστερά του, θα κάνεις κλικ στο "λήψη οδηγιών".  
Θα γράψεις την οδό και την πόλη σου και θα δεις στον χάρτη την διαδρομή. 


Ή δες εδώ ,
από το site του ΟΑΣΑ  όλες τις δημόσιες συγκοινωνίες που εξυπηρετούν το Περιστέρι.







Έχεις κάποια ερώτηση ;

Επικοινώνησε μαζί μου ! 

Στείλε μου μήνυμα μέσω facebook 
Στείλε μου ένα  email


Θέλεις να λαμβάνεις στο email σου, άρθρα και δωρεάν παρτιτούρες από το pianistas.gr ;


Πρόσφατα

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...