Φίλη και φίλε, καλώς ήρθες στο pianistas.gr
Εδώ θα ενημερωθείς για τα μαθήματα πιάνου που παραδίδω. Επιπλέον θα βρεις βίντεο και παρτιτούρες πιάνου.

Video mail lessons - Ζήτησε το κομμάτι που θέλεις !

Καλώς ήρθες στο pianistas.gr

Είμαι ο Γιάννης Καλπακής, καθηγητής πιάνου.
Τα μαθήματα πιάνου παραδίδονται και εξ αποστάσεως μέσω skype ή μέσω βίντεο !

Μπορώ να σου στείλω το  βίντεο με το  κομμάτι πιάνου ή το τραγούδι που επιθυμείς, ολόκληρο ή ένα μέρος του.  Θα έχεις  έτσι την δυνατότητα να βλέπεις το βίντεο όσες φορές θέλεις ώστε να μάθεις το κομμάτι με την δική σου άνεση.

Το βίντεο θα το στείλω στο email σου ή θα το ανεβάσω στο youtube.  Στο youtube το βίντεο, δεν θα είναι σε δημόσια προβολή. Μόνο εσύ θα μπορείς να το δεις.

Αν θέλεις να μου στείλεις κάποιο βίντεο σου,παίζοντας στο πιάνο, μπορείς να μου το στείλεις εύκολα και γρήγορα από το recorder  που θα βρεις εδώ.

Τηλεφώνησέ μου για οποιαδήποτε ερώτηση ή στείλε μου ένα γραπτό μήνυμα μέσω του facebook
από εδώ >>  https://www.facebook.com/messages/johnkalpakis


Πρόσφατα

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...