Φίλη και φίλε, καλώς ήρθες στο pianistas.gr
Εδώ θα ενημερωθείς για τα μαθήματα πιάνου που παραδίδω. Επιπλέον θα βρεις βίντεο και παρτιτούρες πιάνου.

record your video message

Αν θέλετε να μου στείλετε κάποιο βίντεο σας παίζοντας στο πιάνο ή στο αρμόνιο σας μπορείτε να μου στείλετε εύκολα και γρήγορα από το recorder που βλέπετε πιο κάτω.

Βιντεοσκοπήστε  κάτι ενώ παίζεται στο  πιάνο ή στο αρμόνιο σας,
αν θέλετε να δω το επιπεδό σας  ή βιντεοσκοπήστε το σημείο του τραγουδιού
στο οποίο θέλετε βοήθεια.

Κλικάροντας στο record θα αρχίσει η εγγραφή.
Μπορείτε πριν το στείλετε να πατήσετε το play για να δείτε τι βιντεοσκοπήσατε.
Το βίντεό σας θα σταλθεί πατώντας το send video mail.
Το email μου είναι το 
Συμπληρώστε σωστά το email σας και το τηλέφωνό σας
για να μπορέσω να σας απαντήσω.

Το βίντεό σας θα σταλθεί μόνο σε μένα. Δεν θα είναι δημόσιο.

Μπορείτε βέβαια να χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε άλλο τρόπο εγγραφής  του βιντεό σας και αποστολής.

Ρωτήστε με περισσότερα στο κινητό μου: 6979131059 ή στο email μου.



Παρακαλώ περιμένετε μερικά δευτερόλεπτα 
Please wait a few seconds.

Θέλεις να λαμβάνεις στο email σου, άρθρα από το pianogr, σαν αυτό; 
  • Κλίκαρε εδώ >>   http://feedburner.google.com/fb/a/mailverify?uri=Pianogr για να εγγραφείς δωρεάν.
  • Θα συμπληρώσεις σωστά το email σου. 
  • Μετά δες στα εισερχόμενα email σου, την εγγραφή σου και ενεργοποίησε την.



Πρόσφατα

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...